.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری عوامل حمله تروریستی ایذه
دادستان خوزستان گفت: در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا ۲ نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه دستگیر و ۲ نفر دیگر کشته شدند.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز ، صادق جعفری چگنی می‌گوید: طى اقدام عملیاتى مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا ٤ نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستى آبان ماه شهرستان ایذه از جمله دو نفر از عناصر اصلى مسلح این اغتشاشات مورد ضربه قرار گرفتند.

 

او ادامه داد: در این درگیرى مسلحانه دو نفر از متهمین دستگیر و دو نفر کشته شدند.

 

دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان خوزستان با بیان اینکه ماموران برای دستگیری این افراد درگیری مسلحانه داشتند، گفت: قرار بود اعضای این تیم تروریستی عملیات دیگری در سطح شهرستان انجام دهند.

 

آقای جعفری در خصوص  پیگیری برای شناسایی و د‌ستگیری سایر عوامل حادثه تروریستی ایذه ادامه دار‌د، گفت: مردم ایذه و خوزستان مطمئن باشند تا نفر آخر این حادثه تروریستی را دستگیر خواهیم کرد و آن‌ها را به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

 

او  با بیان اینکه در این عملیات ۴ قبضه جنگی و ۸ خشاب فشنگ از متهمان کشف و ضبط شد، ادامه داد: تحقیقات این پرونده شعبه ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایذه در حال انجام است و به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت در حال انجام است.

 

دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان خوزستان می گوید: دستگاه قضا با هر‌گونه ناامنی و اخلال در نظم عمومی برخورد قاطع می‌کند و تعدادی از عوامل دیگر این حادثه در طی یک ماه گذشته دستگیر شده بودند که تحقیقات آن‌ها در حال انجام است.

 

در حمله تروریستی ایذه در ۲۵ آبان ماه هفت نفر به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.